Tiramisu cu mirodenii, fara oua

Tiramisu cu portocale si stafide

Am pregatit acest Tiramisu, dar fara oua, am mai adaugat stafide si coaja de portocala si mi s-a parut mai gustos si mai aromat. De data aceasta l-am montat intr-o forma rotunda si am facut ultimul strat din piscoturi, nu crema, o sa vedeti ce aspect placut capata in sectiune.

Timp de pregatire: 10 min
Timp de gatire: 50 min
Portii: 15

Ingrediente:
Un pachet mare de piscoturi (400 g);
200 ml frisca lichida;
O cutie de crema mascarpone (250 g);
3 linguri de zahar;
4 lingurite cafea macinata;
1 pliculet cafea solubila (Jacobs Velvet);
500 ml apa;
pentru ornat:
Cacao neagra;
Zahar colorat;
Coaja de portocala, dupa gust,
Stafide, dupa gust

Mod de preparare:
Se prepara cafeaua (eu am facut-o ceva mai slaba, de data aceasta, din 500 ml apa si 3 lingurite cafea macinata) si se lasa la racit. Eu nu o indulcesc.

Se bate frisca pana devine fina, matasoasa. Separat, intr-un vas adanc se amesteca (cu mixerul) crema mascarpone cu zaharul, se incorporeaza treptat frisca, o lingurita de cafea macinata, cafeaua solubila. Se trec rapid piscoturile prin cafeaua strecurata, nu le insiropati prea tare.

Intr-o tava rotunda, detasabila, se asaza pe folie de plastic un strat de piscoturi, apoi un rand de crema, apoi alt rand de piscoturi alternand. Eu am adaugat si stafide si coaja de portocala, iar ultimul strat l-am lasat de piscoturi, insa il puteti lasa de crema si puteti orna dupa plac.



Se pudreaza cu cacao si zahar colorat. Se da la frigider pana la servire.




Pofta Buna!

Comentarii